Algemene Voorwaarden

Een bestelling doen:

Je doet een bestelling via de webwinkel
Bij een bestelling heb ik de volgende gegevens van je nodig:

Voornaam en Achternaam
(eventueel je bedrijfsnaam)
Adres Huisnummer
Postcode Woonplaats
(eventueel je telefoonnummer)

Je email-adres

Bedenktijd en retour:

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product niet voldoet aan je verwachtingen of om andere redenen. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product terug te sturen naar een door mij opgegeven pakketpunt. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar het pakketpunt zijn voor jouw eigen rekening. De verzendkosten bedragen tot 10,00 per pakket tot 2 kg, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je postvervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat aan Lieverdeliefste terug gezonden worden. Wil je van het herroepingsrecht gebruik maken, neem dan altijd eerst contact met mij op via info@lieverdeliefste.nl. Ik zal het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten wanneer het product door mij in goede staat retour ontvangen is.

Even de stappen op een rijtje:

  • Neem voorafgaand aan de retourzending contact met mij op via info@lieverdeliefste.nl
    Je vertelt mij dat je voornemens bent om een bestelling retour te sturen en je vermeldt hierbij je volledige naam en IBAN-nummer.
  • Nadat je antwoord van mij hebt gekregen stuur je het pakje terug in originele staat en met track & trace code. Hiervoor maak je gebruik van een Post punt (DHL, Post NL, Homerr)
  • Heb ik het pakje ontvangen dan krijg je wanneer alles in goede staat is binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag retour.

Mocht het product dat ik retour krijg beschadigd zijn dan kan ik de waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.

Ruilen:

Als je een ontvangen product wilt ruilen dan kan dit. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar mijn adres zijn voor eigen rekening. De verzendkosten bedragen tot 10,00 per pakket tot 2 kg, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw postvervoerder.


Producten die je bestelt en die digitaal geleverd worden evenals gepersonaliseerde producten, kunnen na verzending niet meer door Lieverdeliefste retour genomen worden.

Annuleren bestelling:

Tastbare producten kunnen geannuleerd worden, totdat ze op de post zijn gedaan. 

Leveringstermijn en verzendkosten:

Ik doe  mijn best je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Lieverdeliefste verstuurt pakketjes via PostNL en via Homerr. Dit gebeurt eenmaal tot tweemaal tot per week. Mijn reguliere verzenddagen zijn op dinsdag en vrijdag.  Producten die op voorraad zijn zullen, na betaling, doorgaans binnen 5 werkdagen verzonden worden.  Wanneer je je email-adres invult bij je bestelling dan krijg je de track en trace code automatisch. Soms duurt de verzending iets langer dan 5 werkdagen. In dat geval dank ik je voor je geduld. Maak je je zorgen? App of mail dan even en bedenk je hierbij dat ik een echte eenvrouws-zaak ben die alles (met zorg) zelf doet. Ik kan (en wil) dus niet op het niveau werken van grote spelers als BOL en Amazon etc.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzend- en verpakkingskosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland:


Post NL: € 7,95 voor zowel brievenbuspost als pakketpost.
Homerr: € 5,00 voor pakketpost. Je haalt je pakje op bij het dichtstbijzijnde pakketpunt met ruime openingstijden. Verzending via Homerr gebeurt eens per week op donderdag.

Belgie:


Post NL: € 13,50 voor zowel brievenbuspost als pakketpost.
Homerr: € 5,00 voor zowel brievenbuspost als pakketpost. Je haalt je pakje op bij het dichtstbijzijnde pakketpunt met ruime openingstijden. Verzending via Homerr gebeurt eens per week op donderdag.


Je dient zelf zorg te dragen voor de juiste verstrekking van de adresgegevens. Lieverdeliefste is niet verantwoordelijk voor het niet aankomen of zoek raken van de post als de adresgegevens onjuist zijn doorgegeven.  Als het pakketje verstuurd wordt, krijg je de code per email. Mocht het dan na 10 bezorgdagen nog niet bezorgd zijn, dan kun je contact opnemen met Lieverdeliefste zodat ik een onderzoek kan instellen. 

Ophalen of bezorgen:

In overleg kun je je bestelling ook bij Lieverdeliefste opalen of door mij laten bezorgen. De betaling heb je dan al wel voldaan.

Je factuur:

Vanaf 1 oktober 2023 maak ik gebruik van de KOR. Ik breng hierdoor geen BTW in rekening op je bestelling. Na je bestelling ontvang je een factuur. Dit is tevens de bevestiging van je bestelling. Dit kan even duren omdat ik dit handmatig regel. Reken op een maximale termijn van 2 a 3 werkdagen.

Garantie en klachten:

Ik maak mijn producten met zorg en liefde. Het zijn eigenlijk geen producten waar ik garantie op kan geven. Maar mocht er toch iets aan de hand zijn met je bestelling dan zal ik altijd kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen.

Mocht een product beschadigd bij jou aankomen, neem dan direct contact op met Lieverdeliefste. Doe dit binnen de termijn van 3 werkdagen na levering van de bestelling. Na deze periode kan ik niet meer garanderen dat schade vergoed wordt. Ik kan vragen om foto’s van de schade of om het artikel retour te sturen ter beoordeling. Hierna zal er natuurlijk gezocht worden naar een voor ons beiden goede oplossing. 
Stuur je product pas retour nadat er contact is geweest met Lieverdeliefste. De verzendkosten zullen niet worden vergoed. 

Mocht je niet tevreden zijn met de service en/of producten dan hoor ik dat graag. Hiervoor kun je een email sturen naar info@lieverdeliefste.nl. Ik probeer dan samen met jou een passende oplossing te vinden. Lukt dit niet?  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.