Algemene Voorwaarden

Een bestelling doen:

Je doet een bestelling via het contactformulier of per email.
Bij een bestelling heb ik de volgende gegevens van je nodig:

Voornaam en Achternaam
(eventueel je bedrijfsnaam)
Adres Huisnummer
Postcode Woonplaats
(eventueel je telefoonnummer)

Bij je bestelling geef je het bestelnummer van het product door + de naam van het product. Ook vertel je mij per product het aantal exemplaren dat je wilt ontvangen.

Na ontvangst van je email maak ik de factuur op en stuur deze retour met daarbij een ING betaalverzoek (Nederland) of mijn rekening-gegevens (België) Jij controleert de factuur en bij akkoord voldoe je de betaling.
Heb ik de betaling ontvangen dan ga ik over tot verzending. Ik doe dit zo snel mogelijk, maar houd rekening met een termijn van 3 dagen. Mijn verzenddagen zijn doorgaan op dinsdag en vrijdag. De Track & Trace Code van PostNL bewaar ik zodat je hiernaar kunt vragen.

Bedenktijd en retour:

Het kan voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product niet voldoet aan je verwachtingen of om andere redenen. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product terug te sturen naar mijn adres. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar mijn adres zijn voor eigen rekening. De verzendkosten bedragen circa 10,00 per pakket tot 2 kg, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw postvervoerder. Het vestigingsadres van mijn bedrijf ligt in Duitsland. Houd daar dus rekening mee. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat aan Lieverdeliefste terug gezonden worden. Wil je van het herroepingsrecht gebruik maken, neem dan eert contact met mij op via info@lieverdeliefste.nl. Ik zal het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten wanneer het product door mij in goede staat retour ontvangen is.

Mocht het product dat ik retour krijg beschadigd zijn dan kan ik de waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.

Ruilen:

Als je een ontvangen product wilt ruilen dan kan dit. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar mijn adres zijn voor eigen rekening. De verzendkosten bedragen circa 10,00 per pakket tot 2 kg, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw postvervoerder. Het vestigingsadres van mijn bedrijf ligt in Duitsland. Houd daar dus rekening mee.

Producten die u bestelt en die digitaal geleverd worden evenals gepersonaliseerde producten, kunnen na verzending niet meer door Lieverdeliefste retour genomen worden.

Annuleren bestelling:

Kant en klare producten kunnen geannuleerd worden, totdat ze op de post zijn gedaan. 

Leveringstermijn en verzendkosten:

Ik doe  mijn best je bestelling zo snel mogelijk bij te leveren. Lieverdeliefste verstuurt pakketjes via PostNL. Dit gebeurt twee tot drie keer per week. Mijn regululiere verzenddagen zijn op dinsdag en vrijdag.  Producten die op voorraad zijn zullen, na betaling, doorgaans binnen 5 werkdagen verzonden worden.  Ik verzend mijn pakketjes altijd met track & Trace code tenzij we in onze email wisseling anders afspreken.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland:
€ 4,25 voor brievenbuspost
€ 7,00 voor pakketpost

Belgie:
€ 10,00 voor zowel brievenbuspost als pakketpost tot 2 kg.
€ 16,00 voor pakketpost tot 5 kg.

In onze email-wisseling geef ik de verzendkosten vooraf aan. Deze worden tevens vermeld op de factuur.

Je dient zelf zorg te dragen voor de juiste verstrekking van de adresgegevens. Lieverdeliefste is niet verantwoordelijk voor het niet aankomen of zoek raken van de post als de adresgegevens onjuist zijn doorgegeven.  Als het pakketje verstuurd wordt, kun je daarvan de code opvragen. Mocht het dan na 3 bezorgdagen nog niet bezorgd zijn, dan kun je contact opnemen met Lieverdeliefste. 

Ophalen of bezorgen:

In overleg kun je je bestelling ook bij Lieverdeliefste opalen of door mij laten bezorgen. De betaling heb je dan al wel voldaan.

Garantie en klachten:

Ik maak mijn producten met zorg en liefde. Het zijn eigenlijk geen producten waar ik garantie op kan geven. Maar mocht er toch iets aan de hand zijn met je bestelling dan zal ik altijd kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen.

Mocht een product beschadigd bij jou aankomen, neem dan direct contact op met Lieverdeliefste. Doe dit binnen de termijn van 3 werkdagen na levering van de bestelling. Na deze periode kan ik niet meer garanderen dat schade vergoed wordt. Ik kan vragen om foto’s van de schade of om het artikel retour te sturen ter beoordeling. Hierna zal er natuurlijk gezocht worden naar een voor ons beiden goede oplossing. 
Stuur je product pas retour nadat er contact is geweest met Lieverdeliefste. De verzendkosten zullen niet worden vergoed. 

Mocht je niet tevreden zijn met de service en/of producten dan hoor ik dat graag. Hiervoor kun je een email sturen naar info@lieverdeliefste.nl. Ik probeer dan samen met jou een passende oplossing te vinden. Lukt dit niet?  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.